DE BESTE PROMOTIONELE PRODUCTEN VAN 2019

12

Elk jaar worden op de vakbeurs PromZ.live (die 7 en 8 mei jl plaatsvond in De Kromhouthal in Amsterdam) een aantal promotionele producten uitgeroepen tot de beste producten van dat jaar. De PromZ Promotional Product Awards worden elk jaar toegekend in een aantal categorieën door een vakjury en een publieksjury. De categorie duurzaam, dé trend van 2019, was dit jaar nieuw.

De publieksjury wordt gevormd door bezoekers van PromZ.live, de beurs voor wannahaves and musthaves for marketing. De bezoekers beoordelen de in aanmerking komende producten en stemmen op hun favorieten. De vakjury beoordeelt aan de hand van een aantal criteria, zoals toepassingsmogelijkheden en inzetbaarheid, vernieuwing, mogelijkheden voor bedrukking etc. De categorieën zijn: duurzaam, kantoorartikelen, give away’s, sport/outdoor, huishoudelijke artikelen en overige artikelen.

In de categorie Kantoorartikelen koos de vakjury voor de Light Up Koffiebeker (11C Ideas uit Lisse). Een opvallend andere mok: dubbelwandig , met 304 RVS binnenzijde en ABS kunststof buitenkant. Als de mok met ingegraveerd logo wordt opgepakt, gaat het logo licht geven.

Oprichter en eigen van 11C Ideas, Barry van Eeden was zeer verguldt met het binnen halen van deze Award. Wij zien deze award als een aanmoediging en bevestig dat wij op de juiste manier onze klanten bedienen en altijd met vernieuwende en betaalbaar producten komen met de juiste kwaliteit, aldus Barry van Eeden.