Zaken voor Zaken presenteert haar eerste digitale magazine

1416
Zaken voor Zaken, Eric Stroombergen, John van der Tol,

De communicatiemarkt verandert in een hoog tempo. Het gebruik van de smartphone (bestaat pas zo’n 5 jaar) en het marktaandeel van de online communicatie binnen de kranten- en tijdschriftenwereld zijn daar de mooiste voorbeelden van. Mede om die reden is John van der Tol gestopt als uitgever van het lokale zakenmagazine en is gestart met Zaken voor Zaken. Naast communicatie voor bedrijven via zijn website en nieuwsbrieven wordt het regelmatig uitgeven van een digitaal magazine een kernactiviteit van zijn bedrijf.

Met het eerste digitale magazine onder de arm gaat John zijn opgebouwde relaties en klanten benaderen. Voordelen van een digitale publicatie zijn:

  • Onbeperkte oplage
  • Overal en altijd te lezen
  • Eenvoudig te delen via de mail en de eigen social media kanalen
  • Plaatsbaar op eigen website
  • Duurzaam en milieubewust adverteren
  • Goed voor de vindbaarheid in de zoekmachines
  • Technisch vele mogelijkheden, denk aan gebruik van films maar ook simpel linkjes te verwerken naar de eigen gewenste kanalen
  • Communicatie in eigen huisstijl mogelijk
  • Achteraf simpel aanpassingen aan te brengen
  • Zichtbaar via de drukbezochte website van Zaken voor Zaken
  • Last but not least: goedkoper dan een printpublicatie

De eerste uitgave
Deze uitgave is opgemaakt uit herkenbare publicaties uit het laatste zakenmagazine van John, gecombineerd met enkele nieuwsitems van de website www.zakenvoorzaken.nl

Zie hier de preview: http://bit.ly/1OnhVNM

Meer weten over de mogelijkheden?
Mail naar John van der Tol via john@zakenvoorzaken.nll of bel naar 06 246 66 316